Maksuehdot Checkout:

Kaikki pankit:

Aktia, Danske Bank, Handelsbanken, LähiTapiola pankki, Nordea, Osuuspankki, POP Pankki, S-Pankki ja Ålandsbanken.

Pankki- ja luottokortit:

Visa, Visa Electron ja Mastercard.

Lasku ja osamaksu:

Collector Lasku / Osamaksu, Joustoraha Osamaksu, Joustoraha Lasku ja Everyday Lasku ja Osamaksu.

HUOMIO! Jotta voit tehdä tilauksen tai pyytää tuotteita näytille sinun pitää Suomen lain mukaan olla täysi-ikäinen eli 18 vuotta! Nuorempana henkilönä voit tehdä tilauksesi huoltajiesi kanssa.

Toimitustapa:

Toimitamme lähes kaikki tilaukset SmartPost -pakettina. Silmälasit toimitetaan yksittäin. Mikäli olet tilannut useammat silmälasit ne toimitetaan tällöin aina tulojärjestyksessä, jollei asiakas halua toisin sopia. Mikäli asiakas haluaa, että hänen tilaamansa tuotteet toimitetaan kaikki samalla kertaa on hänen laitettava meille toiveestaan sähköpostia asiakaspalveluumme, asiakaspalvelu@silmalasistore.fi. Suuremmat piilolinssitilaukset voidaan jakaa useampaan osaan silloin, kun halutaan piilolasit toimitettavan suoraan kotiin postiluukusta. Yleisesti suuremmat piilolasi- ja muut tilaukset pyritään toimittamaan suoraan lähimpään SmartPosti pakettiautomaattiin.

Piilolinssien postitus:

Toimitamme lähes aina piilolinssit, piilolinssitarvikkeet ja silmälasit lähimpään SmartPostin pakettiautomaattiin.

Toimitusaika: Silmälasit 2-3 viikkoa, piilolasit 4-6 työpäivää. Suurennuslasit, silmäpeitot ym. tuotteet varastolta noin 3-4 työpäivää, kiikarit ja kaukoputket toimitus tehtaalta noin 3-4 viikkoa.

Piilolinssit

Silmälasistoresta löydät kaikki yleisimmin käytetyt piilolinssimerkit. Toimituksista 95 % lähetetään 24 tunnin kuluessa tilauksesta – useimmiten linssit lähimmässä SmartPostin pakettiautomaatissa 4-6 työpäivän sisällä. Tilattaessa tavallisesta poikkeavia vahvuuksia tai esim. toorisia pitkäaikaiskäytön piilolinssejä tai – moniteholinssejä, sekä yksilöllisesti värjättyjä pitkäaikaiskäytön piilolinssejä on toimitusaika pidempi, noin 1-2 viikkoa. Edellämainituilla ominaisuuksilla olevilla kertakäyttö- ja kuukausilinsseillä normaali toimitusaika. Jos haluat lisätietoja linssien toimitusajoista, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, asiakaspalvelu@silmalsistore.fi tai puh: 0440694053 (hinta pvm). Tilaamiasi silmälaseja ryhdymme valmistamaan heti saatuamme tilauksesi. Yksitehosilmälasien normaali toimitusaika on noin 1-2 viikkoa, mutta tavallisista poikkeavien vahvuuksien kohdalla tai tilattaessa moniteholaseja tai muita rx-silmälaseja, sekä kampanjatilausten kohdalla, toimitusaika on yleensä pidempi, noin 3-4 viikkoa.

Maksu tapahtuu luotto- tai pankkikorteilla tai joustorahalla. Toimitusajat näet ylhäältä.

Silmälasit toimitetaan veloituksetta muutoin toimituskulut alkaen 4,90€.

Peruutus- ja palautusoikeus:

• Asiakkaalla on 14 päivän peruutus- ja palautusoikeus tilauksen vastaanottamisesta virheettömille perustuotteillemme. Näitä tuotteita ovat mm. ilman voimakkuuksia olevat aurinkolasit, suojalasit, kiikarit, suurennuslasit ym. vastaavat tuotteet, jotka eivät vaadi mitään henkilökohtaista tietoa tuotteeseen. Palautettava tuotepakkaus sisältöineen pitää olla virheetön sekä avaamaton.

Peruuttamisoikeus ei koske muun muassa:

• Kuluttajan vaatimusten mukaisesti valmistettua tai muunneltua tai selvästi henkilökohtaisia tarpeita vastaavaksi tehtyä tavaraa, kuten silmälasit, omilla vahvuuksilla tehdyt suojalasit, työnäkölasit ja piilolasit. Edellä mainittu koskee myös ns. hygieniatuotteita kuten yksittäin pakattuja piilolaseja, piilolasitarvikkeita ja -nesteitä sekä kaikkia muita puhdistusnesteitä ja -tarvikkeita.

• Normaalit palautusoikeudet säilyvät edelleen aina valmistus- ja materiaalivirheistä tai takuun sisällä aiheutuvista seikoista.

Vastuu vastaanotetusta tavarasta ja tavaraan tutustuminen:

Kuluttajan on pidettävä vastaanottamaansa tavara olennaisesti muuttumattomana ja vähentymättömänä, jotta hänellä on oikeus peruuttamistilanteessa saada maksamansa summa kokonaan takaisin.
Etämyynnissä kuluttaja voi yleensä peruuttamisoikeuttaan menettämättä
• avata tai purkaa pakkauksen.
• tarkastaa tavaran ominaisuudet ja toimivuus.
• tutustua tavaraan samaan tapaan kuin myymälässä.
Jos kuluttaja ottaa tavaran käyttöönsä, hän vastaa tavaran arvon alenemisesta.
• Jos kuluttaja ei pidä tavaraa olennaisesti muuttumattomana tai vähentymättömänä, yrityksellä on oikeus periä tavaran arvon alenemista vastaava summa.
• Jos tavara on muuttunut käyttämisen vuoksi myyntikelvottomaksi, yritys voi kieltäytyä kokonaan palauttamasta kuluttajan maksamaa summaa.

Tavaran palauttaminen ja kustannukset:

Jos kuluttaja peruuttaa kaupan, tavara on palautettava viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Kuluttajan vastuulla on tarvittaessa näyttää toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla.
Kuluttajan on maksettava palauttamisesta aiheutuvat kustannukset, jos yritys ei ole sitoutunut vastaamaan niistä. Kuluttajan ei tarvitse maksaa palautuskustannuksia,
• jos yritys on sitoutunut vastaamaan palautuskuluista.
• jos yritys ei ole ennen tilauksen tekemistä antanut kuluttajalle tietoa siitä, että kuluttajan on vastattava kustannuksista tai palautuskustannusten määrästä, jos tavarat eivät ole palautettavissa tavanomaisella tavalla postitse.